№
|
სწავლების
შინაარსი
|
სთ-ის
რაოდენობა
|
ჩატარების
თარიღი
|
1
|
თავი 1
ილია
ჭავჭავაძე „მოძღვარი“
|
4
|
14.09
15.09
16.09
17.09
|
2
|
სიტყვის
მნიშვნელობა.
სიტყვა
პირდაპირი და გადატანითი მნიშვნელობით
|
2
|
18.09
21.09
|
3
|
ლევან
გოთუა „ქვის დედაენა“
|
4
|
22.09
23.09
24.09
25.09
|
4
|
გიორგი
ლეონიძე „ვეფხისტყაოსანს“
|
3
|
28.09
29.09
30.09
|
5
|
მრავალმნიშვნელობიანი
სიტყვები და ომონიმები
|
1
|
1.10
|
6
|
ნუგზარ
შატაიძე „ჩემი სოფლის სამკითხველო“
|
3
|
2.10
5.10
6.10
|
7
|
როგორ
უყვარდათ წიგნი საქართველოში
|
4
|
7.10
8.10
9.10
12.10
|
8
|
ექვთიმე
თაყაიშვილი
(ნაწყვეტები
მოგონებებიდან)
შემაჯამებელი 1
|
4
|
13.10
15.10
16.10
19.10
20.10
|
9
|
სინონიმია
და სიტყვის შერჩევა.
ფრაზეოლოგიზმები
|
3
|
21.10
22.10
23.10
|
10
|
თავი 2
თქვენი თანატოლების ცხოვრებიდან
არჩილ
სულაკაური „ბიჭი და ძაღლი“
|
7
|
26.10
27.10
28.10
29.10
30.10
2.11
|
11
|
წინადადების
მთავარი და არამთავარი წევრები.
ზმნასთან
დაკავშირებული მთავარ წევრთა ბრუნვები.
|
2
|
3.11
4.11
|
12
|
ლადო
ასათიანი „ბარდნალა“
|
5
|
5.11
6.11
9.11
10.11
11.11
|
13
|
რევაზ
ინანიშვლი „შეშაზე“
შესიტყვება
და მისი სახეები.
შემაჯამებელი 2
|
6
|
12.11
13.11
16.11
17.11
18.11
19.11
24.11
|
14
|
მირზა
გელოვანი „ცხრაკარა“
|
3
|
25.11
26.11
27.11
|
15
|
რეზო
ჭეიშვილი „სურათებიანი წიგნი“
|
2
|
30.11
1.12
|
16
|
წინადადება
შინაარსის მიხედვით.
წინადადების
ინტონაცია და სასვენი ნიშნე
|
1
|
2.12
|
17
|
ნოდარ
დუმბაძე „ხაზარულა“
სიტყვა:
პირდაპირი და ირიბი ნათქვამი
შემაჯამებელი 3
|
5
|
3.12
4.12
7.12
8.12
9.12
10.12
|
18
|
სახელოვანი წინაპრები
მუხრან
მაჭავარიანი
„ვინც
იყო , იგი რომ არა...“
|
2
|
11.12
14.12
|
19
|
ლეონტი
მროველი „ფარნავაზის ცხოვრება“
|
3
|
15.12
16.12
17.12
|
20
|
გრიგოლ
ორბელიანი „ფარნაოზი“
(ნაწყვეტი
პოემიდან „სადღეგრძელო“)
|
1
|
18.12
|
21
|
ფუძეთახმოვნიანი
სიტყვები და ფუძის კუმშვა
ფუძეხმოვნიანი
სიტყვები და ფუძის კვეცა.
|
1
|
21.12
|
22
|
მუხრან
მაჭავარიანი „ვახტანგმა წყალი ისურვა“
|
5
|
22.12
23.12
24.12
25.12
28.12
|
23
|
ვაჟა–ფშაველა
„დიდი თამარი“
|
3
|
20.01
|
24
|
რიცხვითი
სახელი და მისი ჯგუფები.
რიცხვითი
სახელის მართლწერა.
|
2
|
|
25
|
ვახტანგ
ჭელიძე „ცოტნე დადიანის თავგანწირვა“
|
2
|
|
26
|
შოთა
ნიშნიანიძე „ქართველების გასაგონად“
|
1
|
|
27
|
იაკობ
გოგებაშვილი „ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი“
|
5
|
|
28
|
ზედსართავი
სახელი და მისი ჯგუფები.
ზედსართავი
სახელის ხარისხის ფორმები.
|
1
|
|
29
|
თავი
4
შოთა,
საბა, დავითი
შოთა
რუსთაველი
„ვეფხისტყაოსანი“
ნახვა
არაბთა მეფისაგან მის ყმისა ვეფხისტყაოსნისა.
თინათინისაგან
ავთანდილის გაგზავნა მის ყმის საძებნელად.
|
4
|
|
30
|
სიბრძნე–სიცრუისა.
ა)
უკან მიდევნებული ლამპარი.
ბ)
მოხერხებული არაბი
გ)ორი
ძმა
დ)
აქლემი და ვირი
|
4
|
|
31
|
დავით
გურამიშვილი „სწავლა მოსწავლეთა“
|
4
|
|
32
|
კითხვითი
ნაცვალსახელი
|
1
|
|
33
|
თავი
5
ხალხური
სიტყვიერება
მუმლი
მუხასაო
ჯარჯი
|
5
|
|
34
|
ზმნიზედა
და მისი კავშირი ზმნასთან.
|
1
|
|
35
|
ორი
ძმა
(ზღაპარი)
|
1
|
|
36
|
ცალკე
მდგომი თანდებულები
|
1
|
|
37
|
ფხოველი
და შავანელი
|
1
|
|
38
|
სოლომონ
ბრძენი და ბერიკაცი.
|
3
|
|
39
|
ზმნა
და პირების შეწყობა მასთან.
|
1
|
|
40
|
თავი
5
ყური
მივუგდოთ ბუნებას
ვაჟა–ფშაველა
„ია“
„მთის
წყარო“
|
4
|
|
41
|
ილია
ჭავჭავაძე „მწუხრის სურათი“
|
4
|
|
42
|
გალაქტიონ
ტაბიძე „ქარმა ბუდიდან ყვავის ბახალა“
|
2
|
|
43
|
ანა
კალანდაძე „ღრუბლები“
„ფოთლები,
ფოთლები...“
|
3
|
|
44
|
რევაზ
ინანიშვილი „ნეკერჩხლის წითელი ფოთოლი“
|
4
|
|
45
|
პირი
მხოლობითსა და მრავლობითში და მათი ნიშნები.
|
4
|
|
46
|
თავი
7
რაც
მტრობას დაუნგრევია, სიყვარულს უშენებია
გიორგი
ლეონიძე „ჩირიკი და ჩიკოტელა“
|
10
|
|
47
|
ილია
ჭავჭავაძე „გებრალებოდეს, ნუ ჰრისხავ“
|
2
|
|
48
|
ა)
დრო და ზმნის ფორმები.
ბ)
ზმნისწინის სამი ძირითადი ფუნქცია.
გ)ზმნის
ასპექტი
დ)ქცევა
|
7
|
|
49
|
გამეორება
|
|
|
53
|
შემაჯამებელი წერები
მე-6 კლასი
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment