(ესე)
|
დავალების პირობის
ადეკვატური გაგება და გააზრება
|
|
1
|
დავალების პირობა ადეკვატურად
არის გაგებული, ტექსტი კარგადაა გააზრებული
|
1
|
|
დავალების პირობა და
ტექსტი არაადეკვატურადაა გააზრებული
|
0
|
2
|
ნაშრომის აგება
|
|
|
ნაშრომი კარგადაა ორგანიზებული, მსჯელობა არის თანმიმდევრული.
|
1
|
|
ნაშრომში დარღვეულია ტექსტის ლოგიკა და იგი ორგანიზებული
არ არის.
|
0
|
3
|
მსჯელობის დასაბუთება
|
|
|
მსჯელობა დამაჯერებლადაა დასაბუთებული და არგუმენტაცია
გამყარებულია შესაფერისი მაგალითებით.
|
3
|
|
მსჯელობა მთლიანობაში დასაბუთებულია, თუმცა ცალკეულ
შემთხვევაში არგუმენტაცია არასაკმარისიაან არ არის გამყარებული შესაფერისი მაგალითებით.
|
2
|
|
მსჯელობა ზერელედაა დასაბუთებული და არგუმენტაცია არადამაჯერებელია.
|
1
|
|
მსჯელობა დასაბუთებული არ არის.
|
0
|
4
|
დამოუკიდებელი
აზროვნება
|
|
|
ვლინდება დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი,
შეხედულებათა
და
შეფასებათა
არაშაბლონურობა
|
1
|
|
ნაშრომში არ გამოვლინდა მოსწავლის დამოუკიდებელი აზროვნება
და ზოგადი განათლება
|
0
|
5
|
ლექსიკა და
სტილი
|
|
|
აზრი
ენობრივად
(ლექსიკურად)
მკაფიოდაა
გადმოცემული,
შერჩეულია
შეფასების
სტილი,
სტილისტურად
გამართულია
|
2
|
|
ნაშრომში აზრი გასაგებია, მაგრამ ლექსიკა მწირია, გვხვდება რამდენიმე
სტილისტური ხარვეზი
|
1
|
|
ნაშრომი სტილისტურად გაუმართავია
|
0
|
6
|
მორფოლოგია,
ორთოგრაფია, პუნქტუაცია
|
|
|
არ არის ოთხზე მეტი ამ ტიპის შეცდომა
|
2
|
|
არ არის ცხრაზე მეტი ამ ტიპის შეცდომა
|
1
|
|
დაშვებულია ცხრაზე მეტი ამ ტიპის შეცდომა
|
0
|
No comments:
Post a Comment